23 d’abril 2013

DIADA DE SANT JORDI


Avui diada de Sant Jordi us vull recomanar un llibre per als més menuts de la casa, aquests futurs apicultors que hem de mimar, doncs són la generació que han de possibilitar el resorgiment de l'amor cap a la terra i la seva flora i fauna. Despertar el respecte i estimació cap a la natura dels nostres fills és una obligació com a pares i mares, doncs no ens podem permetre més generacions insensibles cap a la destrucció del medi ambient.

L'altre dia, una nena de 5 anys em va preguntar: "és veritat que les abelles es moren?" i jo, astorat i un xic desconcertat li vaig dir: "sí, les abelles es moren perquè les persones no estimen prou la natura i la fan malbé"... La Laia, que així és diu la nena, em va contestar: "doncs a l'escola ens han llegit aquest conte, i tots els de la classe no volem que les abelles es morin"... en aquell mateix moment, vaig sentir un bri d'aire fresc, i un petit impuls de positivitat que va resonar dins del meu cor, tot pensant que les futures generacions poden fer-ho molt millor que nosaltres... així ho espero.

El llibre en qüestió s'anomena Meli, i la seva història i dibuixos et permetran passar una bona estona amb els teus fills.

Redacció Ecolluita