20 de desembre 2012

ENS MUDEM A UNA ARNA?

Quasi a punt d'acabar el curs d'apicultura a la Universitat de Barcelona, quan de sobte el ponent i apicultor Julio Rivas deixa anar la següent frase: "penseu com abelles", d'aquesta forma aconseguireu entendre-les una mica.

I jo em pregunto.... i com es fa això sense conèixer com funciona la seva societat, sense saber com les puc ajudar, i sobretot sense tenir gaire pràctica?

Tot plegat es converteix en un misteri, i m'endinso en la major biblioteca del món d'internet. Potser la millor manera de veure les abelles seria una càmara de fer fotos? o potser millor una webcam? Doncs sí, premi! Amb la webcam podré observar la seva intimitat i m'evitaré que em piquin!

Les noves tecnologies es posen a l'abast la vida quotidiana de les abelles, un món fascinant i molt educatiu. Us passo l'enllaç de la web a fi que pogueu satisfer la vostra curiositat, a partir dels diferents arxius penjats que ens mostren la posta de la reina, el naixement d'una abella, les dances de les abelles...     Enllaç: Beehive Webcam

Maria Micó